Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες δίαιτες που υπόσχονται απώλεια βάρους με περισσότερα από 5 γεύματα μέσα στην ημέρα, η δίαιτα τριών γευμάτων υποστηρίζει τον καταμερισμό των ημερήσιων θερμίδων σε 3 γεύματα.

Η θεωρία πάνω στην οποία στηρίζεται: κρίσιμο παράγοντα στο αδυνάτισμα αποτελεί πλέον η συνολική ενεργειακή πρόσληψη και όχι ο ακριβής αριθμός των ημερήσιων γευμάτων.

Αυτό σημαίνει ότι εφόσον οι θερμίδες που προσλαμβάνει κάποιος είναι χαμηλότερες από όσες χρειάζεται για να διατηρήσει το βάρος του, τότε σε βάθος χρόνου θα χάσει κιλά, άσχετα με το πόσα γεύματα απολαμβάνει μέσα στην ημέρα ή σε σχέση με την ώρα που τα καταναλώνει κανείς. (Association between eating frequency, weight and health, 2009)

Με την δίαιτα 3 γευμάτων, μπορείς να χάσεις μέχρι και 1,5 κιλό την εβδομάδα.

Τα κλειδιά

  •     Επιτρέπεται να αλλάξεις τη σειρά μεσημεριανού και βραδινού γεύματος,
  •     Μπορείς να προσθέσεις μπαχαρικά
  •     Πιες καφέ ή τσάι
  •     Πρέπει να μετράς τις θερμίδες
  •     Αν πεινάσεις ανάμεσα στα 3 γεύματα, κατανάλωσε κάποιο φρούτο, σαλάτα λαχανικών, 2-3 φέτες γαλοπούλα, ένα βραστό αβγό ή λίγο σπιτικό ποπ κορν.
  •     Το βραδινό πρέπει να καταναλώνεται 4 ώρες πριν την κατάκλιση
  •     Πίνε 2 ποτήρια νερό πριν το φαγητό και κατόπιν κατανάλωσε τα γεύματα με την εξής σειρά: σαλάτα, κρέας. Η κατανάλωση της σαλάτας λαχανικών σαν πρώτο πιάτο βοηθάει να χορτάσεις ταχύτερα και να φας συνολικά λιγότερο.
  •     Ο συνδυασμός φυτικών ινών, πρωτεϊνών και λιπαρών σε κάθε γεύμα επιβραδύνει την απορρόφηση των υδατανθράκων και δεν ευνοεί την υπερπαραγωγή ινσουλίνης.