To KES College ανακοινώνει την Αξιολόγηση - Πιστοποίηση των Προγραμμάτων Σπουδών «Logistics» (Εφοδιαστική) και «Applied Logistics» (Εφαρμοσμένη Εφοδιαστική) από το Φορέα Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας της Ανώτερης Εκπαίδευσης (ΔΙ.Π.Α.Ε).

Οι φοιτητές των Προγραμμάτων Σπουδών «Logistics» και «Applied Logistics», μπορούν να επωφεληθούν Κρατικής Χορηγίας μέχρι €3.420 το χρόνο (με ειδικά εισοδηματικά κριτήρια). Το Πρόγραμμα Σπουδών «Logistics» είναι 2ετές, σε επίπεδο Διπλώματος και το Πρόγραμμα Σπουδών «Applied Logistics» είναι 3ετές, σε επίπεδο Ανώτερου Διπλώματος.

Το KES College πρωτοπορεί με τη δημιουργία των πρώτων και μοναδικών στην Κύπρο Επαγγελματικών Προγραμμάτων Σπουδών στον τομέα των «Logistics» και «Applied Logistics», σε κολεγιακό και πανεπιστημιακό επίπεδο. Τα δύο αυτά Προγράμματα Σπουδών έχουν δημιουργηθεί με βάση την αναγνώριση της ανάγκης για σπουδές στους συγκεκριμένους τομείς τόσο στην Κύπρο αλλά και την ευρύτερη περιοχή γενικότερα.

Τα θεωρητικά, εργαστηριακά και πρακτικά  μαθήματα των Προγραμμάτων Σπουδών στον τομέα των «Logistics» και «Applied Logistics», θα διεξάγονται σε εξειδικευμένους χώρους σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προγράμματος. Το KES College έχει συνάψει συμφωνητικό συνεργασίας με την εταιρεία MANTIS CYPRUS Ltd, για την παροχή Λογισμικών Προγραμμάτων Διαχείρισης Αποθηκών αλλά και άλλου εκπαιδευτικού υλικού για την καλύτερη δυνατή διδασκαλία μαθημάτων, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό πλαίσιο.

Με φάρο το νέο Ακαδημαϊκό Έτος 2017-2018, το KES College ενισχύεται συνεχώς με Αξιολογημένα - Πιστοποιημένα Προγράμματα Σπουδών, τα οποία είναι πρωτοποριακά και μοναδικά και διασφαλίζουν ένα επιτυχημένο επαγγελματικό μέλλον στους αποφοίτους τους.

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τα Προγράμματα Σπουδών «Logistics» (Εφοδιαστική) και «Applied Logistics» (Εφαρμοσμένη Εφοδιαστική), επικοινωνήστε με το Συντονιστή των Προγραμμάτων Δρ. Αχιλλέα Καραγιάννη, τηλεφωνικώς στο 22875737 και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση logistics@kes.ac.cy.

logistics-1.jpg
logistics-2.jpg