Δοκίμασε τις παρακάτω εγγυημένες λύσεις:

Πήγαινε μέχρι το ψυγείο σου για πάγο

Οι μελέτες δείχνουν ότι το κρύο αδρανοποιεί τα νεύρα που μεταδίδουν τον πόνο και μπορεί να μειώσει τους σπασμούς.

Πιες χυμό πίκλας

Ακούγεται περίεργο, αλλά είναι το μυστικό πολλών αθλητών και είναι όντως αποτελεσματικό. Σύμφωνα με έρευνα στο επιστημονικό περιοδικό Medicine & Science in Sports & Exercise, αυτός ο χυμός μπορεί να ανακουφίσει τις κράμπες μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Φόρτωσε ηλεκτρολύτες

Τα χαμηλά επίπεδα ασβεστίου, μαγνησίου και καλίου κρύβονται πολλές φορές πίσω από τις έντονες μυϊκές κράμπες. Γι’ αυτό πιες νερό καρύδας ή φάε μια μπανάνα, που θα αναπληρώσει αυτές τις ουσίες μέσα σε 10 λεπτά. Στη συνέχεια προσπάθησε να τεντώσεις τον ερεθισμένο μυ μέχρι να περάσει ο πόνος.