Ετοιμάζεσαι για διακοπές και ο μεγάλος σου φόβος είναι να μην παρασυρθείς και πέσεις με τα μούτρα στο φαγητό; Κανένα πρόβλημα… Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις στο νου επτά βασικούς κανόνες που θα σου επιτρέψουν και να απολαύσεις λίγο περισσότερο το φαγητό, αλλά και να μην το παρακάνεις.

1. Προσπάθησε να διατηρήσεις το βάρος σου χωρίς όμως να κάνεις αυστηρή δίαιτα, ώστε να μπορέσεις να απολαύσεις τις διακοπές σου.  

2. Φρόντισε να παίρνεις μαζί σου στην παραλία κομμένα φρουτάκια και λαχανικά για να σταματήσεις τη λιγούρα.

3. Προτίμησε μια διατροφή πλούσια σε σαλάτες, φρούτα, ψητό κρέας και ψάρι και απέφυγε τα τηγανητά. 

4. Με μέτρο το αλκοόλ, αλλά και οι χυμοί και τα αναψυκτικά. Προτιμήστε κρασί ή κάποιο αναψυκτικό διαίτης.

5. Οργανώστε έτσι τη διατροφή σας, ώστε το ένα γεύμα να είναι ελεύθερο, ενώ την υπόλοιπη μέρα προτιμήστε ελαφριά πιάτα και σνακ

6. Κάντε κράτει στα παγωτά και προτιμήστε για να δροσιστείτε γρανίτες και σορμπέ φρούτων. 

7. Αφιερώστε αρκετό χρόνο στο κολύμπι, αλλά και στη γυμναστική στην παραλία με χαλαρό τρέξιμο, ρακέτες ή beach volley.

ΠΗΓΗ: star.gr