Τα handstands (μτφρ. η κατακόρυφος) δεν είναι μόνο για παιδιά. Σίγουρα θα έχεις περάσει περισσότερο χρόνο… ανάποδα, όταν ήσουν νεότερη, αλλά στ’αλήθεια δεν υπάρχει ηλικιακός περιορισμός για να σταθείς στα δυο σου χέρια. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μη φοβηθείς αν πέσεις και να γελάσεις αν, πράγματι, πέσεις – είναι πολύ πιθανό να συμβεί αν είσαι αρχάρια στα handstands. Ωστόσο, με όλα αυτά τα οφέλη που θα διαβάσεις παρακάτω θα θέλεις να τα εξασκείς κάθε μέρα!

Σαν παιχνίδι

Τα handstands σε κάνουν να νιώθεις χαρούμενη και γελοία, σαν παιδί. Σου δίνουν, κυριολεκτικά, μία νέα αντίληψη για τη ζωή και όταν καταφέρεις να ισορροπήσεις για περισσότερα από 2 δευτερόλεπτα σε κάνουν να νιώθεις εκστασιασμένη. Είσαι στεναχωρημένη; Γύρνα ανάποδα και δες τη διάθεση σου να αλλάζει.

Σταθερότητα

Aυτό μπορεί να είναι προφανές, αλλά εξασκώντας τα handstands βελτιώνεται η ισορροπία σου. Η τελευταία επηρεάζει και την πνευματική σου κατάσταση και σε βοηθά να είσαι πιο ήρεμη και συγκεντρωμένη.

Άσκηση για τα χέρια

Χρειάζεσαι πολλή δύναμη για να κρατήσεις το σώμα σου στα δυο σου χέρια. Όχι μόνο θα αυξήσεις τη δύναμη στις παλάμες, στους καρπούς και στους πήχεις σου, αλλά θα δεις διαφορά και στους μυς των ώμων και της πλάτης. Μία εναλλακτική αν δεν μπορείς να ισορροπήσεις (ακόμα) στα δυο σου χέρια; Τοποθέτησε τα πέλματα σου σε έναν τοίχο μέχρι το σώμα σου να δημιουργήσει μία γωνία 90 μοιρών.

Χτίζει την υπομονή

Μιας και πρόκειται για μία προχωρημένη στάση, είναι λογικό στην αρχή να σε δυσκολέψει. Αλλά, το να έχεις την αφοσίωση και την πίστη να δεσμευτείς σε αυτό μέχρι να το πετύχεις είναι μία φιλοσοφία που μπορεί να επηρεάσει και άλλους τομείς της ζωής σου.