Μπήκαμε στον Δεκέμβριο και αυτό σημαίνει ότι απομένουν λίγες μόνο ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα. 

Εκτός από τα λαχταριστά εδέσματα και γλυκά που θα απολαύσουμε, φυσικά στα γιορτινά τραπέζια θα ρέει άφθονο και το αλκοόλ.

Για να αποφύγετε τις «κενές» θερμίδες του αλκοόλ, θα πρέπει φυσικά να το καταναλώνετε με μέτρο. Σε γενικές γραμμές για τους άντρες συνιστάται να μην ξεπερνούν τα δύο αλκοολούχα ποτά την ημέρα ενώ για τις γυναίκες επιτρέπεται μόλις ένα.

Τα  ποτά: 

1. Μαργαρίτα: 168 θερμίδες ανά ποτήρι 120 ml

-eh5uY.jpg

2. Τζιν με τόνικ: 142 θερμίδες ανά ποτήρι 45 ml τζιν, 135 ml τόνικ

-obG4l.jpg

3. Κόκκινο κρασί: 125 θερμίδες ανά ποτήρι 150 ml
-f9Crd.jpg

4. Μαρτίνι: 124 θερμίδες ανά ποτήρι 67,5 ml
-tt2xH.jpg

5. Λευκό κρασί: 121 θερμίδες ανά ποτήρι 150 ml
krasi.jpg

6. Μπίρα: 160 θερμίδες ανά ποτήρι 360 ml (κανονική) ή 103 θερμίδες ανά ποτήρι 360 ml (λάιτ)
-6LHXD.jpg

7. Βότκα με σόδα: 79 θερμίδες ανά ποτήρι 45 ml βότκα (η σόδα δεν έχει θερμίδες)
-yOAgS.jpg

8. Σαμπάνια: 84 θερμίδες ανά ποτήρι 120 ml
-7fN4y.jpg

Tips

- Πριν πιείτε αλκοόλ καταναλώστε ένα καλό γεύμα που να περιλαμβάνει φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και υγιεινά λιπαρά ώστε να απορροφηθεί το αλκοόλ με πιο αργό ρυθμό.

- Να πίνετε νερό μαζί με το αλκοόλ για να αποφύγετε την αφυδάτωση και τον πονοκέφαλο (hangover).

- Αποφύγετε να αναμειγνύετε το αλκοόλ με χυμούς ή αναψυκτικά για να περιορίσετε την πρόσληψη ζάχαρης.

Πηγή: onmed.gr