Σίγουρα θα έχεις ακούσει για τα σπουδαία οφέλη του γκρέιπφρουτ. Ίσως, έχει τη φήμη πως είναι ένα πικρό και όξινο φρούτο, αλλά πραγματικά είναι αρκετά νόστιμο όταν συνδυάζεται με τα κατάλληλα συστατικά. Μάλιστα, μπορεί να γίνει το αγαπημένο σου υγιεινό πρωινό.

Πρωινό τοστ: 12 διαφορετικοί συνδυασμοί για να ξεκινήσεις με ενέργεια τη μέρα σου

Εκτός από μία γρήγορη και νόστιμη επιλογή πρωινού, είναι επίσης ένας υπέροχος τρόπος να λάβεις πολλά βασικά θρεπτικά συστατικά. Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Agricultural and Food Chemistry, το κόκκινο γκρέιπφρουτ βελτιώνει σημαντικά τα επίπεδα χοληστερόλης. Σε άλλη έρευνα, βρέθηκε πως δίνει ώθηση στο μεταβολισμό και σε κάνει να πεινάς λιγότερο. Bonus: Η βιταμίνη C είναι σημαντική για την παραγωγή κολλαγόνου, το οποίο διατηρεί την επιδερμίδα νεανική και απαλή.

Θέλεις κι άλλα επιχειρήματα; Όχι, αλλά χρειάζεται το τέλειο βίντεο για να δεις πώς θα φτιάξεις αυτό το υγιεινό πρωινό! Εκτός από γκρέιπφρουτ, θα χρειαστείς δεντρολίβανο και νιφάδες τσίλι.

Υγιεινό πρωινό με γκρέιπφρουτ 

Πηγή:shape.gr