Ερευνητές βρήκαν ότι το έντονο τρέξιμο για λιγότερο από 5’ έχει τα ίδια οφέλη για την καρδιά και τον μεταβολισμό μας με 45’ τζόκινγκ. Και με τις δυο μορφές άσκησης δηλαδή χάνουμε λίπος από τη μέση, αισθανόμαστε ευεξία και ανεβαίνει η διάθεσή μας. Η διαφορά είναι ότι επιλέγοντας κανείς αυτού του τύπου την άσκηση μεγάλης έντασης χρειάζεται τον μισό χρόνο προπόνησης συγκριτικά με τα παραδοσιακά είδη γυμναστικής. Επομένως, λένε οι επιστήμονες, ίσως έτσι κινητοποιηθούν αρκετοί να ξεκινήσουν να ασκούνται.

«Σχεδόν το 50% των ενηλίκων παρατούν τα προγράμματα γυμναστικής μέσα σε διάστημα 6 μηνών», εξηγούν οι ερευνητές και συνεχίζουν: «Οι περισσότεροι δεν καταφέρνουν να πετύχουν τα 150’ άσκησης την εβδομάδα που συστήνουν οι ειδικοί και η έλλειψη χρόνου αποτελεί την νούμερο 1 αιτία».

Γύρω στο 80% των ανθρώπων «κολλάνε» με τα έντονα προπονητικά προγράμματα, τα οποία έχουν εντάξει στην καθημερινότητά τους. Το αντίστοιχο ποσοστό για όσους κάνουν κάποιο παραδοσιακό είδος άσκησης είναι το 60%.   

Επιπλέον, οι συμμετέχοντες στην έρευνα, οι οποίοι ήταν στην ομάδα που έκανε σπριντ ανέφεραν ότι γυμνάζονταν πολύ περισσότερο από τους υπόλοιπους και πέραν των προπονήσεων.

Στο πλαίσιο της μελέτης συμμετείχαν 90 υγιείς, μη δραστήριοι άνθρωποι ηλικίας 18 ως 60 ετών, οι οποίοι χωρίστηκαν τυχαία σε 2 ομάδες (η πρώτη έκανε ένα έντονο προπονητικό πρόγραμμα και η δεύτερη ένα παραδοσιακό είδος άσκηση, για διάστημα 10 εβδομάδων.